Monday, August 10, 2009

Latest Updates - Part 1

Well.... it has been a month since my last update.. itu pun.. update separuh jalan...huhuhuhu

July 2009 has been bulan agak "malang" untuk aku.... mana tidaknya.... awal July... kereta aku hilang... kena curi daaaaa... luruh jantung aku masa tgk kereta x der kat parking lot.... mcm nak pitam, pengsan pun ada.... adehhhh!!! terkedu rasanya...

Tapi.. nasib baik laa... polis jumpa balik kereta aku tuh... byk jasa kereta tuh tau!!!!!... walaupun dijumpai dengan keadaan yg menyedihkan jiwa dan raga serta poket aku... tapi aku bersyukur amat yang ianya bukan TOTAL LOST!!!!!!!!!.. kalau x.... meraung x berlagu lah aku...whooaaaa!!!!

Apa nak buat.. penyangak kereta tuh minat sgt kot kat kereta aku.. hampeh tul!!!!

Segala sticker yang cantik lawa kat cermin abis dibuang... except entry permit to Johor Port. pelik gak aku... tapi mungkin berguna untuk depa kot sbb security tag aku dgn Joey pun depa rembat. So.. access masuk dan kluar Johor Port.. senang bangat la utk depa... tapi aku sudah kasi banned itu access...muahahahah.. padan muka!! Ingat senang ker nak masuk Johor Port sesuka hati????? Jgn harap!!!!!!!!

Sticker apartment and magnetic pass aku pun depa rembat... adehhh.... x pasal2 kena bagi instruction pada guard... unit aku.. NO VISITORS ALLLOWED!!!... hahahahah... kecuali dengan pemberitahuan daripada aku atau Joey.... ekekekek... nasib laa yer.. kalau ada org nak dtg x bagitau!!!... kalau x dpt masuk... mintak ampun!!!! ini atas dasar keselamatan...hihihihi...psl kat magnetic pass tuh ada tertera unit no. apartment aku.. so amat berbahaya kalau depa dpt masuk... rumah aku bukan byk brg... bukan ada simpan duit juta-juta ringgit.. tapi still... kena lah berwaspada....

Selain daripada tuh... headrest seat kereta aku pun depa tukar... hampeh!!.. x cantik langsung!!! nak tukar tuh.. biarlah yg canggih sikit!! ini.. kaler pun lain... wey!!! seat aku kaler itam laa... awat tukar headrest kelabu taik anjing????? bodoh punya penyangak!!!...

Gearknob aku pun korang tukar jugak... cilakak!!!!... wiper korang rembat, arial radio aku pun korang sebat jugak!!!.. apa daaa.... kalau sparetyre tuh.. aku faham la jugak... tapi still... kopak jugak nak cari sparetyre baru tau!!!!... floormat pun korang angkat eh???... betul punya suwe la korang nih!!!! nyusahkan hidup aku betul laaaa!!!!!!!!.. kasut2 aku pun korang lego ker????... kasut adeline korang x ambik pulak?? apsal?? x muat eh???

Tapi yg paling bengang.. korang kopakkan tempat ignition key tuh.. apsal???... korang tau x berapa ratus aku kena nak ganti itu ignition key?????... korang mmg dajal tau!!!!!!!!!! siap.. aku dpt korang.... si adeline nak wachaaa sama korang tau!!! psl.. adeline bising korang rembat sunglasses CK dia... sunny LC aku pun korang amik jugakkan????

Apapun.... aku dah dpt balik kereta aku.... adeline sampai la nih asyik tanya CK sunny dia.. penat aku nak jawab yg pencuri dah amik.... lagi2 dia nak wachaaa!!!

Tapi.. aku rasa aku mmg malang sepanjang July 2009.... huhuhu.. sbb.. ada kisah lagi selain dari kereta aku yg hilang nih!!!!!!!!!..nanti lah aku sambung... letih!!!!!

Photobucket

No comments:

Post a Comment

 

Made by Lena