Tuesday, August 11, 2009

Latest Updates - Part 3

Tapi.. dalam malang2 bulan July 2009.. x ada yang dapat lawan malang aku dalam bulan 5 & 6 2009 psl.... kena cilok...huhuhuhu.. baru nak belajar bisnes tapi sudah kena cilok sama orang yg sepatutnya aku leh percaya bulat2 tapi itu lah... rupanya lonjong!!!!

Apapun.. aku mmg rugi... rugi sangat2 sbb.. refunding yang banyak.... tapi aku berterima kasih kepada customers yang memahami dan sabar menunggu refund... mintak maaf banyak2...

Aku mulanya dah naik fed-up with what I have gone through tapi.. aku belajar dari Joey yang x pernah putus asa berniaga walaupun selalu kena tipu dengan supplier.... nak buat camner.. those are the ups and downs of becoming a great businessperson!!!!

So.. till todate.. FLOBA still stands strong eventhough a bit slow due to that incident.... x per.. aku tetap tabah dan aku percaya rezeki aku tetap ada.....

Photobucket

No comments:

Post a Comment

 

Made by Lena