Thursday, December 3, 2009

Apa-Apa ajer laaa...

Actually.... aku rasa teramat letih dan penat jalankan bisnes online nih.... pulak2 tuh.. supplier from US.... different time zone....

Dah a few nights aku tido lewat.. awal pagi... kadang2 pukul 3 pagi ker pukul 4 pagi baru tido.... and then dpt tido kejap.... pastuh bangun pi kerja.... alahai... rabak sungguh mata aku rasanya. Semuanya gara-gara nak kena communicate dgn supplier.. sbb lewat malam laa baru depa tuh kerja... time aku kerja.. depa dok syiok tido.... herrrmmm

Kalau x kuatkan semangat.. mau ajer aku tutup FLOBA.. tapi kan... I have worked so damn hard to kukuhkan kedudukan FLOBA and it is now part of my life.. walaupun terasa amat sangat letihnya!!!!!!!!

Tapi... bagi aku FLOBA is a blessing sebab ia banyak membantu kewangan family aku.... dalam waktu-waktu "sukar bernafas"...muahahahah... because yang ada fixed income hanya aku sorang....

Joey's bisnes plak.... during the economic downturn nih... nampak mcm all that we have worked for... gonna go into the drain....huhuhuhuhu... aku sedih sangat sebenarnya.... because at the verge of 40.. aku masih bekerja.... I have always imagined myself working at my own pace and be my own boss..... and have great stable income to see me through my old age....

Apa pun.... aku masih bersyukur because I am still alive and sihat walafiat untuk meneruskan FLOBA... cuma aku harap dpt meluaskan lagi pengaruh FLOBA di alam maya!!!!!


Photobucket

No comments:

Post a Comment

 

Made by Lena