Friday, December 11, 2009

Darah Omputih????

Hah!.. ini satu berita.. aku sudah lupa nak update kat sini...

Ari tuh.. masa Raya Haji yang lepas... aku gi lah beraya umah mak kandung aku.... **raya puasa ari tuh dah termiss ke rumah dia.. so ini kira bayar hutang beraya..huhuhu**

So.. dalam pada makan2 and borak2 tuh.... mak kandung aku tuh udah buka cerita susur galur family dia and of course that means susur galur aku la jugak kan????....

She said that her mum or her grandmother.. aku pun x sure sgt coz aku dengar ala2 masuk telinga kanan keluar telinga kiri... kawen dengan a kristian priest kat church in New Zealand... so pendek citer... atuk aku ker moyang aku nih asalnya omputih New Zealand.... so aku nih kira berdarah omputih ler sikit... tapi jenis darah omputih cair psl dah campur dgn darah melayu... ekekekek....

Tapi... aku tengok.. yang lain tuh.... mostly bukan mcm ada darah omputih... tapi mcm ada darah kaum orang asli New Zealand jer... muahahahahha.... mau kena jotos aku nih karang!!!!!!!!!!!


Photobucket

1 comment:

 

Made by Lena