Monday, March 8, 2010

Nikon D3000....

Ish!.. Aku rasa teringin sangat nak beli camera Nikon D3000.... ermmm... nak kena menabung nih...ekekekek.... coz rasa mcm tetiba nak jadi photographer plak.. ahaks!

Bukan apa.. dulu aku suka snap2 gambar nih.... ala2.. masa zaman kamera pakai filem roll.... byk gak aku kopak each time amik gambar sana-sini... psl.. nak beli filem lagi.. cuci lagi.... byk keje leceh nak kena buat.. tapi... aku pushati sbb aku dpt abadikan banyak kenangan melalui lensa kamera....

Dulu aku ada Samsung Digital Camera.. tapi Amirul sudah kasi rosak laa pulak.. aku sayang kat Samsung aku tuh coz it can do lost of things... and byk memory tersemat.. especially memories gambar2 Adeline waktu kecik.... nasib baik memory card x rosak so dpt retrieve the pictures...alhamdulillah... so dapatlah Adeline tgk how small she was when she's small.... hihihihi

Actually... aku planned to expand my income resources.... from a full time working employee to a part-time online trader to insyaallah.. part-time photographer.... but then.. itu kena tunggu sampai aku dpt itu D3000... ekekek..

Member ofis aku nih.. 3 orang part-time photographers... semua masyuk buat project during weekends... weddings.. so aku rasa.. why not me??... depa selalu bwk camera2 gedabak depa ke office... so aku rasa teruja nak join sama... afterall depa x lokek nak ngajar.. cuma dengki kat aku.. depa kata camera tuh berat.. aku mesti x larat nak pegang lama2 nak shoot photo... amboi!!!.. nak jatuhkan semangat aku yg berkobar2 ler nih... hahahah.. x dapat jack!!!.. aku nih ala2 wonder woman tau!!!.. jgn kata camera gedabak.. korang yg gedabak tuh pun aku leh angkat laaa....**pakai forklift!!**... wakakakakaka


Photobucket

No comments:

Post a Comment

 

Made by Lena