Tuesday, December 28, 2010

Nokia C3


Aku sebenarnya nak tukar hp baru.... thinking of going for a Blackberry tapi ntah kenapa aku try to get myself to fall in love with the Blackberry yang amat popular dikalangan kawan2 aku tapi tak ader "spark".. rasa nak sepak adalah.. muahahahaha

And then Joey cuba racun aku to go for Iphone or anything yg pakai touch screen segala tuh... well.. I have tried both masa kat kedai tapi.. aku rasa mcm x best coz nak touch sana touch sini sampai asyik tersalah touch and jari aku sakit.. terus aku fed up!!.. wakakakaka.. racun Joey x berjaya... :P

In fact.. Aku dah try jugak iPad.... yg gedabak tuh... aku terkial2... menyampah... huhuhuhu
Aku mmg bukan IT frenzy la korang.... heheheheh

So... for quite sometime aku tetap setia dgn hp lama aku sbb gambar terang and aku dah terbiasa and selesa.

BUT.. of late.. aku asyik ternampak iklan Nokia C3.... comel jer aku tgk.... mcm jatuh chenta... the feelings tuh sama mcm aku tgk iklan Alza kat TV... membuak2 rasa nak tgk dari dekat, nak pegang dan nak memunya!!!!!... hahahahaha

Apakah aku akan sambar itu Nokia C3??????

Wait n See... Jeng! Jeng! Jeng!

Photobucket

No comments:

Post a Comment

 

Made by Lena