Monday, September 19, 2011

Selamat Hari Raya

Perghhh!! Dah dekat2 nak basi dah kalau baru nih nak bagi ucapan Selamat Hari Raya.. heheheh anyway... I'm still wishing everyone Salam Aidilfitri, Maaf Zahir Batin... mana2 yg aku ada buat dosa tuh.. minta ampun yer... aku hanya manusia biasa!!

As usual, sambutan raya tetap mcm tahun2 sebelumnya.. but this year aku balik kampung lewat sikit coz nak pi melawat kubur bapa mertua ku di Mahmoodiah...

Tahun nih... tema family aku adalah white + maroon... aku ngan Adeline pakai all white & hubby & Amirul pakai maroon... ok lah tu!.. satu kombinasi yg cantik!

Adeline excited sgt masa gi melawat kubur tuk bah dia.. siap doakan cam gini... "Tuk Bah... semoga Tuk Bah cepat2 hidup balik yer.." gulp!!.. ekekek

Mcm biasa.. tak sah raya aku kalau x makan burasak & lepat loi kat umah mak aku... lepas geram coz lama x mkn.. tunggu raya baru dpt jamah tau!!..:P

Tahun nih pun mcm hubby aku rajin gi beraya rumah sedara-mara... aku ikut jer...

Well.. nothing much about hari raya nak aku ceritakan... same old story... beraya, mkn2... duit raya.. etc...


Photobucket

No comments:

Post a Comment

 

Made by Lena