Wednesday, November 11, 2009

Joeyku Injured!!

Huhuhuhu..... apa lah nasib... cik abang terchenta aku kecederaan... niat tuh... mmg ler murni.. nak tolong aku kemaskan dapur.... mmg ler bersih sungguh dapur aku dibuatnya... tapi.... alahai... dlm pada sibuk-sibuk ngelap sana.. ngelap sini... sental sana.. sental sini... Joey sudah sental tangan dia kat aluminium sinki dapur tuh... apalagi.... koyak dan rabak ler tangan halus tuh... ekekekk...

ermmm... ketawa plak aku eh... berdarah dgn banyak nya... so ari nih aku sudah masuk ofis lewat sbb nak attend dia yang cedera itu.... kesian plak aku tengok kan...

Sebenarnya.. salah aku jugak sbb semlm aku bad mood dgn dia... so aku ckp lah aku x sayang dia lagi sbb aku penat kerja.... and he is not helping at all.... so ... nak tunjuk yang dia pun berguna juga... tuh yang mengemas rumah tuh....

Tapi.. akhirnya.... kecundang jua.... dah dpt penyakit plak...... aku bukan apa... mula2 tuh aku marah lah jugak sbb Joey ada diabetic and aku cukup risau kalau2 dia cedera ker.. luka ker hapa coz diabetic dia quite serious... takut melarat and x baik2.... furthermore.. medical insurance dia dah cancel... so kalau admitted to hospital... alaaa... another thing to settle.... boleh meletup kepala otak aku dibuatnya...

Anyway... after preparing his meal... I'm off to work. Just gave him a call... tgh berehat.. after mkn painkiller.. he said bengkak dah agak surut and sakit berdenyut2 tuh pun dah kurang...
Apapun.. selagi x baik luka yang koyak tuh... aku tetap akan risau.. worried of his diabetic... herrrmmm....


Photobucket

No comments:

Post a Comment

 

Made by Lena