Friday, November 6, 2009

I Had An Accident......

This morning... while on the way to work.... actually.... baru jer kluar rumah.... after a few meters away from the junction.. masa nak buat U-Turn depan Shell kat Permas Jaya tuh.... masa tuh.. aku baru nak tukar ke gear 1.... when suddenly.. BANG!!!!!!!!!

Aaahhh sudah!!!.. kereta belakang sudah cium montot kereta aku.... adeehhhhh!!!!!! dah laa jln tuh jammed.... berdentum plak keta aku... aku apa lagi.... dengan anggunnya kluar dari kereta laaa... muka mamat Cina tuh dah pucat kejap... aku tgk bumper keta aku x der menda.. x der retak.. x der pecah... calar sikit laaa... tapi aku tgk ok jer.... tapi bonet keta mamat tuh.. dah terjongket.. mcm jongkang-jongket....

Well... aku tgk keta aku x der apa-apa.. aku pun masuk balik kereta and drove off to work.... that incident buat aku lewat masuk ofis 6 minit!!!!!!!! siot jer!!!!!!!

Tapi.. aku rasa x puashati.. sampai ofis.. aku check balik bumper kereta aku tuh....

Whoooaaaa!!!!!!!!!!!!!!... dah goyang!! dah longgar!!! apsal aku x check betul2 masa depan mamat tuh????? %$%^$&^%&^%&^$&%*)@&&%&^@$#... Ishhhh!!! bengang betul laaaa..... ofismate aku ckp.. kalau kena mcm tuh.. make sure.. check habbis-habisan.... goyang, ketuk... ker hapa ker yg patut laaa.... sbb mmg kuat masa mamat tuh langgar kereta aku.. so aku pun mcm pelik jugak... apsal x der apa-apa yg berlaku pada kereta aku....

Joey marah aku psl x check betul2 masa tuh.... sepatutnya kena mintak gantirugi.... whooaaaa!!!!!!!!!!!!.. pagi-pagi dah kena marah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Photobucket

No comments:

Post a Comment

 

Made by Lena