Friday, January 1, 2010

HAPPY NEW YEAR 2010!!!

Yeaaayyyy!!!..... good bye 2009!! Welcome 2010!!!!!!!!!!!!

So.. tinggal lah segala yang pahit manis dalam tahun 2009 sebagai kenangan....... apa pun aku bersyukur kerana masih bernafas untuk menikmati satu lagi tahun yang baru....

Azam aku tahun ini????... herrrrmmmm..... aku berazam nak berjimat-cermat, kumpul duit banyak2... majukan bisnes.... dan if possible... to stay in tip-top health tahun nih. 2009... menyaksikan aku menghabiskan "MC" aku yang sebanyak 14 hari tuh... x termasuk 10 hari hospitalisation.... huhuhuhu... mmg sejarah betul tahun 2009 nih sebab sepanjang kerjaya aku.. x pernah lagi aku MC sampai habis eligibility aku.... adeehhhhh!!!.. terasa mcm teruk benar prestasi kerja aku untuk tahun 2009.. tapi apa pun... alhamdulillah sebab masih dpt bonus walaupun x sebanyak yg aku expect... ekekekek....

Tapi yang pasti.. 2010 akan menyaksikan aku lebih menjaga kesihatan aku laaa... lagipun.. dah "season".. ekekekek.. mcm enjin kereta lama... nak kena overhaul nih...muahahahahahah

But.. last nite... I celebrated new year @ home jer.... malas nak keluar sebab jalan jammed giler... ada roadblock... so daripada buang masa dan letih x semena-mena.. baik lepak kat umah ajer.... bukan x leh tgk fireworks....

Tepat jam 12 tgh mlm tadi.... berdentam dentum bunyi bunga api.... kitaorang watched the fireworks from our window.... ada 3 fireworks yang clear sgt we all dpt tgk... satu shot from The Zon Regency Hotel... satu from Sembawang, Singapore and satu from Senibong!!!... yang belakang apartment we all.. mmg ler x dpt tgk.. cuma dengar bunyi jer.... meriah sungguh!!!!!!
And the fireworks are so beautiful!!!!!!

Joey plak ckp... this year hebat betul.. rasa mcm kat Baghdad!!.. apa daaa abah!!!!!!!

Apapun... HAPPY NEW YEAR TO EVERYONE!!!!!!!!!!!!!


Photobucket

No comments:

Post a Comment

 

Made by Lena