Tuesday, October 27, 2009

Hatiku Berdetik............

Ntah kenapa.... last few days hati aku berdetik sangat nak bertudung...... Aku pun dah started to make my collection of tudungs.... I have in my new collection... tudung Siti... kaler Pink, Grey and Dark Brown.. and also another type of tudung kaler itam ngan cokelat....

Joey pun seemed okay with the idea cuma pesannya.. kalau nak pakai, make sure hati tuh dah betul2 bulat dan tekad.. jgn nanti... pakai sekejap.. bukak balik....ala2 artis gitewww!!!... hermmm... sedang memikirkan semasak2nya....

Aku tahu tuntutan agama tapi iman aku nih setipis kulit bawang.....

Tapi aku demokan sehelai..... apa pendapat korang?????.



Photobucket

3 comments:

  1. Wah, cun bangat seh nko Ann...
    Bleh tak nko demo tudung Siti plak?
    Slurp pun macam nak berjinak2 gak ni..ekekek..


    xoxo,
    Slurpee

    ReplyDelete
  2. Slurpee.. cun ek??...
    Itu tudung Siti lah tuh yg aku pakai.. **kata kakak2 kat ofis aku laaa**..
    Cuma aku x amik gambar full coz masa demo nih.. aku pakai sleeveless.. ekekek.. almaklum kat umah...hihihihi
    Bila gamaknya nak mula berjinak2 nih??.. nak berjinak2 sesama ker??.. kuang3

    ReplyDelete
  3. Kekeke...nasib ko tak pakai kemban ala2 Zila Bakarin kat bawah tu.
    Hmm, Insyallah lepas kawen la cadangnyer...nko plak bila plan nak start? nak tunggu Adeline kawen ke...ehehe...
    Bleh gak kalau nak start sesama. Pastu kita bukak blog pengalaman pertama bertudung...ehehe

    ReplyDelete

 

Made by Lena