Wednesday, September 15, 2010

Aku Kurus Dah Ker???

Actually.. aku tengah preparing utk Majlis Farewell my Big Boss.... so ada plak tema utk dinner tu.. biru ngan putih you!!!... kehlas!!.. boleh pitam aku pikir nak pakai hapa nak sesuaikan tema... mau karang aku pakai baju sekolah budak menengah.. putih biru gak kan??.. muahahahah

Well.. sejak bertudung nih.. aku mcm agak2 blurrr sikit nak menggayakan diri aku tapi still... ehem! vogue jugak!!!.. ekekekek.. jgn muntah!!!

So.. aku dah dpt baju untuk dinner tu... which is planned on this coming 17th September tapi telah di-rescheduled to 24th September.. x kisah la babe.... janji aku ada masa untuk training lagu persembahan aku utk mlm tu... muahahaha... aku DIVA tau!! muahahahah

Aku mmg nak padankan dgn seluar putih baju aku tu... tapi problematic plak nak gi cari seluar putih semata2 untuk farewell.... ish ish ish.. mcm x kuasa plak...

tapi.. kan... anak dara 15 tahun aku tuh ada white jeans.... masa dia tido aku try ler jeans putih dia tu.. size 28..... mak aii!!!.. AKU MUAT SEY!!!!!... Fits me just nice!!!.. gumbira sungguh hati aku... sbb aku rasa masalah aku dah selesai!!!.. so the next day.. aku pun ckp kat Finaz.... mak nak pinjam your white jeans for the farewell & for my showdown... she's ok... heheheheh

So... adakah itu bermakna AKU TELAH KURUS & MAINTAIN SIZE AKU DULU????.... Yup!.. mmg iyer laaaa... heheheh.. I like!!!!

Photobucket

No comments:

Post a Comment

 

Made by Lena