Sunday, October 18, 2009

Hari Raya Open House @ Johor Port - Pergerakan Wanita

Last Friday, 16th October... Pergerakan Wanita Johor Port... ekekekek.. memandai ajer aku bagi nama... hahahah... telah mengadakan Perjumpaan Hari Raya... ala2 Open House gitewww.... jadi sesiapa yg x sempat nak buat open house utk kengkawan... lebih kurang halal... mcm open house kat umah jugak ler....

With collection RM10.00 each... memang ler muai makanan yang ada... siap leh tapau lagi tuh babe!!! Food and Drinks.... sedappppp!!!... yang bestnya... ada jemputan khas.. iaitu kakak2 yang dah bersara.. dijemput sebagai tetamu undangan... maka berlakulah adegan peluk-peluk Arab babe!!!... huh!!! terharu sungguh depa... aku tengok ajer... ekekekekek...

Aku nih amik tugas x rasmi.. jadi penyambut tetamu... ala2 penjaga pintu... muahahahaha... bukan susah... ckp selamat datang.. jemput jemput sila masuk.. salam tangan pastuh ckp lagi Selamat Hari Raya!!!! Senang bangat!!!

Awek nih kan.... dengan lontong aku tuh pun dia nak enterframe... biasaklah..
minah Corp. Comm... kalau x enterframe... hapa lagi yg dia nak buat, kan? kan? kan?

Muahahahaha... aku tengah tapau mee goreng!!! sedappp sey mee dia..... apalagi.. capai plastik bungkus makanan.. and also aku bungkus ubi rebus.... lama sey x mkn ubi rebus.. cecah sambal tumis plak tuh!!! perrggghhh!!! meleleh air liur!!!

Ini... aku dengan Cik Rita... bespren aku kat port nih... ekekekek..

Posing2 time.... bukan main lentik si Rita.. punya nak kempiskan perut!!!! hahahahahah
Kalah Ziana Zain you..... ekekekekek

Posing lagi......

Dan lagi..... hahahahhaah gila kamera kitorang nih gamaknya!!!

3 Dara Pingitan... muahahahahah

The Veterans.....
errrk.... apsal aku leh terjerumus dlm group nih plak????.... kena tarik psl montot aku ter"enterframe" masa depa nak snap2 photo nih... ekekekekek


Photobucket

No comments:

Post a Comment

 

Made by Lena