Friday, October 2, 2009

What I Have In Mind.....

Ermmm.. after much thought.... aku rasa aku yakin utk meneruskan part-time job in solek-menyolek secara lebih serius..... I know I can do it cuma kena brush up my knowledge yg dah agak berkarat sejak lama tinggalkan dunia modelling....

Setelah dpt feedback yg memberangsangkan dari Dee Deris... aku rasa aku nak proceed further dgn salah satu lagi kepandaian aku.... and aku pun dah link dgn Izwan... my colleague, who is also doing part-time photography for wedding and other functions... coz ari tuh, after aku balik make-upkan Dee Deris... he happened to know about it and tanya if I can do make-up kalau2 he needs one.

Aku... set ajer... so aku dah confirmkan dgn Izwan.. kalau ada make-up job.... yang ringan2 and kecik2.. alaaa... takat utk majlis bertunang ker.. besday ker... boleh ler panggil aku.... tapi kalau make-up nak kawen.... aku kena training babe!!! ahahahahah.....

Tapi kan.... selalunya... berapa eh upah make-up???.. aku.. before this.. x pernah mintak bayaran... aku make-upkan org... FOC jer... ala.... tolong2 jer.... lagipun aku suka tgk org cantik!!!.. But then... if it can brings income.. WHY NOT????... berapa ek rate utk make-up nih???.. Aku kena survey nih....

And... bak kata Izwan... kena ada make-up case.. baru nampak pro!!!... wakakakaka... letak make-up kit dlm bag plastik bunyi-bunyi dari Jusco ker Tesco ker.. boleh hapa???.. janji.. yg penting... make-up itu.. cantik!!!!!!!!!

Well.... whatever it is.. I have found another passion that can brings $$$$$......!!!!!!!!!!!!!

Photobucket

No comments:

Post a Comment

 

Made by Lena