Thursday, October 1, 2009

Make-Up Job.....

Actually.... yesterday, aku dpt panggilan from a colleague of mine.... request make-up kan dia... coz hubby dia nak balik from Arab Saudi.... ish! ish! ish!...

Rupanya.. nak surprisekan hubby... nak nampak lain sikit dari biasa... almaklum.. x pernah nak make-up before this.....

Apapun... tadi... Jam 1 tengahari.. aku pi tapau nasi aku kat Oasis tuh... and then rush to her office.... dah ready nunggu aku dari tadi... **sebenarnya.. tepat kul 1 dah call aku... remind.. takut aku lupa...ekekekek**

Semalam.. after work... aku pi Jusco ler... beli mascara baru.. sbb mascara aku dah abis... kuang3.... make-up job punya pasal... beli ler jugak... tapi.. aku pun mmg nak pakai... hihihihi

So... tadi aku pun memulakan tugas aku.... pakaikan moisturizer dulu.... make-up base, foundation.... powder... blusher.... eye brow kasi touch up.... kasi eye-liner sket.... kasi mascara... tenyeh lip gloss... outline kan dgn pink lipstick....... herrmmm... boleh laa... aku pun dah lama gak x make-upkan orang nih....

Anyway... dia puashati laa... katanya.. dah mcm rupa adik dia plak... ekekekek... psl adik dia pandai make-up.... ok ler tuh....

Aku harap2 bertambah kasih dan sayanglah hubby dia kat dia tuh.... semoga berkat ber-make up tuh... lebih menghangatkan suasana.. eh cewah!!.. jgn sampai beradik plak anak yg ada nih... kuang3... psl.. mlm nih.. mlm jumaat kan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!....

To Dee Deris.... selamat ber'mesra-mesraan' dgn hubby tercinta!!!!!

Testimonial from Dee Deris: Anis, terima kasih banyak2. Semalam masa kat office, kakak2 ni kata muka i dah mcm pengantin pulak....maklum le, jarang bersolek. My husband pun perasan. Dia suka sangat.....Again....thank you very2 much. (Via email on 2/10/09 @ 4:06p.m.)

Photobucket

No comments:

Post a Comment

 

Made by Lena