Friday, October 16, 2009

Open House ker Open Office????....errrrr..


The female staff of BBT.... Level 1 saje yer... ekekek
Seronok nyer aku.. nak open office!!! ekekekek.... rasa cam nak terbang!!!!


Bergambar lagi cek mek-cek mek BBT nih... sekali lagi.. ini staff Level 1 yer... hahahaah

Aku ngan Kak Mas...

X abis posing.... makan nya x jugak!!!

Lagi2 muka Level 1 nih... hahahahahah

Aku.. Kak Mas & Eliza...

Sekali lagi... Aku.. Kak Mas, Eliza & terselit lak kumbang seekor nih... si Rafizal!!!

Sedang menunggu time makan.... huhuhu.. laparrrrnyaa....

Uik???... muka aku, Kak Mas, Eliza & Rafizal lagi????

Peace!!!!... itu si Eliza....

Makan Time!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bersungguh-sungguh dan khusyuk betul memasing ngadap makanan.... hahahahahha...
x toleh kiri kanan lagi dah....

Yesterday.... BBT...my department laaa... buat Open House...errrr.... open office...lebih sesuai kot...ekekekek..... from 12:30pm to 2:00p.m..... macam2 ada!!!!....hehehehe..mcm astro plak bunyinya!!!... almost 2 weeks, the committee uruskan semuanya... from collection of funds up to invitation and F&B.

Sempena Aidil Fitri dan kebetulan esok sambut Deepavali... so.. RayaDeepa laaa we all....hahahaha.... mmg ler kenyang!!!... Ada Nasi jagung, ayam masak merah, Rendang, lontong.. roti jala... kuih-muih lagi... ish! berdentum!!!

Pastuh.. ada cocktail nata de coco.. lagi tuh.... ish! mmg terliur!!!!...

Apapun... it was fun and fulfilling...the tummy laaa... hihihihi... sessi bergambar ler.. sessi usik-mengusik ler... macam2 hal!!!...

Looking forward to next year's Aidil Fitri Open Office!!!!.... Best!!!!

p/s: makin bulat ler aku mcm nih.....

Photobucket

No comments:

Post a Comment

 

Made by Lena