Monday, February 9, 2009

9th February (Thaipusam)....and I Am Working

Hampeh tul tau!... Thaipusam and I have to work... such a bore... when everybody else is at home enjoying the 3 days off from work. Why la Johor Port x iktiraf this public holiday when Johore itself amik cuti nih... x faham haku!!!
Anyway.. I woke up late this morning coz last nite I took my flu medicine...yang buatkan haku tumbang & x sadar langsung... tau2.. dah kul 8am... hubby plak lum balik... mana saja dia pegi nih pepagi pun lum balik.... ish!...
So.. kelam kalibut haku bersiap... touch up lebih kurang.. and vrooom!!!.. drove to work..
Haku tekan pedal at 130km/hour... sup sap sup sap... cilok sana cilok sini... coz 8:35 baru kluar rumah padi tadi... and arrived at the office @ 9.00 on the dot!!!.. Nasib baik..phewww! kalau x.. mesti punch card merah!!!!!!!!!..
Well... yg penting .. I arrived at the office... safely.... no matter how I drove and langgar red traffic light...hihihihihihih... sabor jer laa.. Thaipusam punya penangan tau!!!!

No comments:

Post a Comment

 

Made by Lena