Monday, September 28, 2009

Adeline CEDERA!!!!!!!!!!!!!!!!


Habis segala plan nak beraya Sabtu, 26th ngan Ahad, 27th yang lepas terpaksa di tunda dan dikensel sebab Adeline CEDERA!!!!!!!!!.....

Kesian si kecik tuh.... koyak kulit bawah paha dia.... adeehhhhh!!! aku tengok pun ngeri!!!.... aku tau mesti pedih & sakit sangat.... merah jer kulit keliling yang terkoyak tuh....

Camner laaa boleh jadi cam gitu.... tu laaa.. Adeline aktif sangat.... tersayat kulit kat tembok kat playground apartment aku tuh... boleh ker Amirul pi letak dia duduk atas barbeque pit... mmg laa tembok tuh kasar giler.... ish! ish! ish!.. plak tuh.. masa kejadian.. Joey x der kat umah... kereta pun x der... cam ner nak bwk pi klinik... nasib baik ada jiran askar yang baik hati buat dressing untuk Adeline.... panik jugak aku dibuatnya....

Tapi... how to break the news to Joey.... jadi satu beban kat aku.. psl anak kesayangan dia tuh!!!!!... so.. aku sms jer... x lama lepas tuh... tau2.. Joey dah sampai depan pintu rumah.... apa lagi... kena marah lah aku ngan Amirul.... sbb cuai!!!!!!!!!... whooaaaa!!!!!!!!!!!.. bingit sey!!!!!

Menangis terjerit2 Adeline masa aku salinkan diapers dia... sakit mama!!!... pedih hati aku dgr Adeline ckp macam tuh.... Tapi.. dlm pada sakit2 tuh... sibuk nak main basikal...boleh????...

Anyway.. Adeline mmg kuat!!!.. Dia kan Tun Fatimah....walaupun jalan terdengkut-dengkut... teringat masa lutut aku bengkak arituh..... aku jalan terdengkut2.. si Adeline pun ikut terdengkut2.... mengajuk aku ler tuh... akhirnya... sendiri pun jalan dengkut2... alahai anak!!!!!!

But... kecederaan Adeline buat dia slow down skit... kalau x.. x reti duduk diam.... tapi.... mengarah... tetap macam mem besar!!!!!!!!!!!!!!!!


Photobucket

No comments:

Post a Comment

 

Made by Lena