Friday, September 25, 2009

25th September...My Wedding Anniversary

Today.... Friday, 25th September.... Wedding Anniversary aku.. yang ke berapa...hihihi.. x yah tau ler... x penting pun...janji aku bahagia..

Anyway.... x der plan nak buat apa-apa pun coz mood raya masih menebal.... lagipun... ari nih aku keje. Except Joey.. he is at home.. tgh x sihat... sakit gigi.... alaaa... cian nyer...ekekekek...

Tadi aku call dia... suara lemah jer.... so aku suruh dia mkn ubat and tido jer laaa.... ingatkan nak ajak Joey pi dating malam nih... tapi... dah keadaan dia mcm tuh.... rasanya... mcm x der peluang kot.... tapi.. tgk lah nanti....

Apapun... aku bersyukur kerana punya suami, teman hidup serta kekasih yang sgt memahami jiwa aku.... I LOVE YOU JOEY!!!!!!!!!!!!!!!!

Inilah gambar lama.. hari pernikahan aku.... gambar blurrrr...ekekekek
Upacara sarung cincin.... :)
Dah dapat cincin.. apalagi... cium ler tangan sang suami yek???...ekekekek..
Upacara membaca apa ntah.... penuh kanda dinda.... tapi mmg menusuk kalbu ler.... huhuhuhu

Photobucket

No comments:

Post a Comment

 

Made by Lena