Thursday, September 10, 2009

......Clinic Again

Last nite.... lepas berbuka... aku mintak Joey drive aku pi klinik... dada aku sakit sangat. Actually sebab ari tuh.. 2 days back dada aku terhentak... masa tuh x rasa sakit pun.. tapi dah 2 malam aku x boleh baring atau mengiring ke kiri... sure sakit sesangat sampai menjerit aku. Adeline sampai terkejut coz mama dia menjerit waktu nak tidur...

Huhuhuhu.. betul2 kat bawah breast bone aku.... tarik nafas pun sakit... waktu tukar gear during driving pun sakit... Kalau sentuh area tuh.. lagilah sakit.....aduhhh!! what is happening to me??..

So.. semlm jumpa Dr. Maria at Klinik Asia... she was so nice... she examined me... gave me berjenis2 ubat and also an ointment... suruh sapu kat tempat yg sakit tuh.... lepas mkn ubat mlm tadi before went to bed.... lega lah jugak.. senang sikit nak tido.... tapi today.. at the office... sebab puasa so x dapat nak makan ubat.. aku rasa seksa sangat... tapi tahan kan jer.. x sabar nak balik umah and telan ubat utk legakan sakit aku nih.....

Apapun.. Dr. Maria said.. if the pain persist.. datang balik jumpa dia.... so.. just wait and see laa.. whether the pain will subside.... herrmmmm


Photobucket

No comments:

Post a Comment

 

Made by Lena