Friday, September 25, 2009

Mengimbau Kenangan Aidil Fitri 2007 di Rumah Lama Mak

Aku... posing sakan kat meja kuih raya..... ini masa Aidil Fitri tahun 2007. Kat umah lama mak yg dah dirobohkan a few months ago... tahun 2007.. baju raya kita orang sedondon warna light blue....

Adeline & me... posing lagi.... :)

Adeline & Me lagi..... ekekekek

Ini... aku & Joey.... alaaa.. aku mcm malu-malu kucing plak eh... hihihihi... x der laaa.. masa snap photo nih.. depan aku tuh.. mak2 sedara dgn cousin2 aku sibuk mengusik sakan.... tu yg nak tergelak jer tuh

Ini... family photo.... Aidil Fitri 2007..... Mak dengan 3 org anak2 with respective family...
lagi 2 org anak... sorang kat Manchester UK.... sorang lagi.. tahun 2007... raya kat Perak!!
Tahun nih punya famili photo pun... the same muka.. coz Fiza... still in Manchester and Nizam a.k.a. Laduk.... raya kat Perak lagi.... ekekeke... Raya tahun 2008 x der family photo.... napa ek???.. coz tahun lepas family aku sedondon warna merah hati.... herrrmmmm

This is Adeline when she just turned 1 year.... nasib baik dpt jumpa baju kurung sedondon dan sepesen dgn baju kurung aku masa tuh... beli last minute... a day before raya aku beli baju dia nih... nasib baik ada size!!!




Photobucket

No comments:

Post a Comment

 

Made by Lena