Thursday, September 24, 2009

SELAMAT HARI RAYA......TAHUN 2009

Selamat Hari Raya semua!!!!!!!!!!!!...... ari nih dah raya yang ke-5... and aku dah naik keje pun.... huhuhuu.... letih laa duk rumah lelama.... pasal hubby aku si Joey tuh dok hayak aku ke sana ke mari.... penat sey!!!.. bersemangat raya betul laki aku tuh tahun nih!!!!...

Apa pun... raya nih mmg aku rasa extra meriah sikit laaa sebab... umah aku kaler merah tahun nih!!!!.. Red Chilli you!!!!

Joey & Amirul yang bertungkus lumus mengecat... hahahahah.. nasib baik aku injured dada.. kalau x.. mau dgn aku2 sekali kena jadi tukang cat.... hahahahahah.... nasib baik!!!!!.. aku tolong la kemas-kemas apa yg patut... tapi.. tukang bancuh cat.. tetap aku sbb.... depa berdua.. x reti nak bancuh cat...ekekekekek...depa x reti nak budget berapa banyak air nak campur... ish! ish! ish!.... almaklum.. pengalaman supervise project buat banglo dulu berguna juga utk aku nih... hahahahahah..
Apa pun.. aku puas hati sgt sbb hajat aku nak rumah aku kaler red chilli... akhirnya tercapai jugak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adeline.... sibuk nak tolong "chat"... she pronounced the word cat tuh jadi "chat"... slang siotttt!!!... hahahahahaha... Anyway... dinding yang kaler brilliant white tuh.. x sampai seminggu raya... Adeline dah buat hasil seni dia yg teramat canggih sekali.... adehhhhh!!!!!... bingit!!!!!!!!!.. ntah bila dia dok lukis dinding tuh pun aku x tau..... tuh mesti bosan tahap gaban dah tuh.. cari pensil & coret2 dinding putih melepak aku tuh.... whoooaaaaaaaaaa!!!!!... nasib lah labu...... :(

Anyway... this is hasil penat lelah jerih perih Joey & Amirul.... untuk tontonan semua.... umah aku kecik ajer.... tapi aku sayang bangat!!!!!!!!!!!!!!

Inilah umah aku sebelum sessi transformasi.... ekekekek..... itu bantal.. psl tukang "chat" sudah penat lalu terlelap kat sofa mlm sebelumnya..... hahahhahaha


Jeng! jeng! jeng!.. selepas transformasi...... baru satu light effect guna tuh... baru floor lamp... jap.. tungguuuuuuu.............

Hah!!!! Tuh dia..... lampu raya udah ON!!!!!!.... tapi aku dah salah beli laaa... lampu raya tuh.... static.. bukan running light so x der lap lip lap lip.... mata aku jer yg terkelip-kelip psl salah beli... malas aku nak pi return tukar..... biar jer laaa... cantik jugak, kan??? kan??? kan???


Ini... dining area umah aku..... itu barang letak acah2 jer dulu... ekekekek... belum isi kuih pun psl tunggu kiriman kuih raya satu kotak dari mum-in-law aku...... hahahaha.. budget kuih sudah save!!!!!...... x yah ler aku beli kuih raya ini tahun.... aku cuma beli kerepek pisang tanduk jer kat ofis ari tuh... tuh pun.. setengah kilo dah abis kena rembat sebelum raya lagi....hahahahahah

Tapi.... aku rasa happy sangat coz... tahun nih umah aku berubah wajah sangat..... psl Joey melayan jer request aku untuk kaler merah tuh!!!!! I lurrrvvveeee it!!!!!!!!!!!!!

Photobucket

1 comment:

  1. simply cantik la rumah awak.salam.i jz browse n saw ur beautilites!

    ReplyDelete

 

Made by Lena