Thursday, September 10, 2009

Kenduri Masuk Rumah Baru... Saturday, 12 September 2009

Tgh sibuk kerja kat ofis ari nih... my mum called. Mak suruh balik Sabtu nih sbb.. Kenduri Masuk Rumah Baru... yeayyy!!.. rumah emak yang baru dibina dah siap rupanya... aku x amik pot pun....huhuhuhu

Dalam ketawa.. mak aku tanya.. nak bawak balik apa Sabtu nih...???... aku yang bodoh alang.. tanya balik.. nak bawak balik makanan ker???...kuang3.... makanan??? mak aku tanya aku balik...hihihihi

Adehhhh!!!.. tepuk dahi aku nih... apalah aku nih bengap sangat... itu hint suruh bawak balik something for the new house!!!.. apa daaaa... bebal betul pick up aku nih...ekekekekek

So.. tengah dok fikir.. nak belikan apa untuk rumah baru mak aku nih!!!!!!!....herrmmmmm....


Photobucket

No comments:

Post a Comment

 

Made by Lena